Ikä:30
Asuinpaikkakunta:Turku
Hahmon tiedot (listaa kaikki lvl 80 hahmosi)
Nimi:Ruqrock
Luokka:Warlock
Rotu:Org ainut oikea wlock :)
Taso:80
Profiili, josta ilmenee geari ja buildi (armorylinkki riittää):
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... cn=Ruqrock
Raidikokemus (Kara/ZA/Gruul/Mag/SSC/Eye/MH/BT/SwP/Wotlk raidit):Tällä charrulla Wotlk.n raidit ulduarii lukuun ottamatta .
aikasemmalla mainilla ruz nimisellä druidilla (kilun kanssa tullu muutama ulduari käytyä) ulduarin melkeinpä kaikki maholliset modet algalonii lukuunottamatta koska raidin kesälomat paukkuivat juuri sillon ku olis pitäny isoa herraa mennää herätteleen .
sitä aikaisemmin tbc.n aihoihin warriorilla tankkailin random raidei mut lewuutus oli viel silloin kivaa joten en ihan hirveesti tehny muuta ku lewuutusta.
Kuinka usein pelaat:päivittäin jos aikaa löytyy.
Peliajat(serveriaikaa):18--) vaihtelee joskus voi vierähtää koka päiväkin onlines
Pelattu aika (played):playedi oli jotakuinkin 350Day lokilla siit joku 50Day
Mitä raidaus addoneja käytät:buttontimer/DBM/x-perl/dreinsoultimer/bartender/omen3/ja muutamii lokki addoneit
Raidaamme ke, to ja ma kello 20:00-0:00 kuinka moneen raidiin viikossa osallistut?mahdollisuuksien mukaan kaikkiin
Tuottaako sinulle ongelmia hankkia tarvittavat konsumablet (lue: flaskit, safka buffit) raideille?
ei todellakaan kantelen repuissa sotoi läskei monille eri classeille ja kalaa on messin aika paljo (100) aina
Edellinen kilta ja serveri:enfeeble the venture go
WWS tai joku vastaava mistä voimme tutkia miten pelaat (ei pakollinen, mutta nostaa huomattavasti pisteitä)
DPS vastaa:
Millä specillä pelaat ja miksi?aflina olen tykänny palailla koska halusin olla tossa icc.n alku metreillä erilainen ja jätin destro spekin ja toin raidikokoonpanoon erilaisen lokin ei wenturella ole montaa aflii tullu wastaan. mutta spekillä ei ole a välii afli nyt menee timantin tarkkuudella.
Mitä abilityjä rotaatioosi kuuluu ja millä prioriteetillä?
afli. SB/haunt/corrubtion/CoA/UA---)spam SB---)dott up---)25%--)DS--)win
Missä järjestyksessä stäkkäät statteja?SP/haste/spirit/critti
Käytätkö classisi excel dps spreatsheettia?
Healerit vastaa:
Mihin hiilaus rooliin näet itsesi hiilerinä?
Mikä on main healing spellisi?
Missä järjestyksessä stäkkäät statteja?
Tankit vastaavat:
Mikä statti antaa eniten migitaatiota luokallesi?
Mikä antaa eniten TPS?
Missä roolissa näet itsesi tankkina?
Kerro itsestäsi jotain lisää:
--olen tällänen lepponen kolmekymppinen äijä täält turusta :D vaimo ja 3.5v poika .ravintola kokki joskus enemmän töitä mut yleensä illat vapaata (usein nämä illat kuluu dalaranissa) mutta wowia olen jauhanu nelisen vuotta , joskus enemmän ja joskus vähemmän miten nyt kiireestä perhe elämästä ja emännän valvovan silmän alta pääsen karkaamaan :DD no ei vais . mutta onneksi peli ei ole ikinä vaikeuttanu normi elämää . mut tosiaan tällänen lepponen kaveri , mukana aina auttamassa kaikkia .
Wowi maailmassa pidän itseäni "hyvänä" pelaajana opettelen kaikki aina ennenkun meen sohimaan olen opetellu kaikki claassini ja kuluttanu päiviä eri sivuilla koluten kaikki maholliset taulukot läpi :D ja yritän aina oppi lisää wlockki oli mulle ihan uus class mut en enää ymmärrä miksi en ole aina pelannu lokilla .
raidaamisesta sen verran että aina tulee takut tutkittua todella hyvin läpi ennenkuin raidi alkaa. Mutta olen ehkä enemmän sillanen että haluun ne ite nähä siel kentällä miten se bossi käyttäytyy, mutta aina on tiedossa mitä se tekee.
lootit ei kovin kiinnosta achit kyllä ei se lootti nyt pahasta ole ja progressin mukana sitä loottii tulee, en ole siitä ottanu mitään ressii jaksan kyllä venata sitä mun trinkettiä viimestään sitte sen saan ku sitä ei kukaan muu enää haluu mutta dps classille se asiallinen geari on kyl jokseenkin tärkeä vaikka ne ei aivoja voitakaan .
HCraidaamisesta on jonkun verran kokemusta moonkinilla entisellä charalla jolla juostiin ulduarissa kaikki hc.modet isoi lukuun ottamatta. icc muutamii hc modei on tarvottu 10 manissä, mutta jääneet usein miehistö pulaan kiltamme kovat kaataneet muistaakseni 8bossii 10 manissä ja tuuraus paikalla ollu silloin ihan icc alku ajoilla ku hc modetkin oli viel hc modei. 25 man ei ole hc modei menty .
olis tosi kiva päästä kunnon remmiin ja morottaan (vuoden takaa) kilua vanhaa raidi kaverii ja kovia warlockei ei ole koskaan liikaa ja kavereit jotka oikeasti osaa pelata .
miqraus on auki .
T.ruq